Yoga for nybegynnere: Helgekurs 7-8 september 2019

yogakurs for nybegynnere i oslo 2019.jpg

Er du ny til yoga og ønsker å lære det grunnleggende? Kickstart din yogapraksis med helgekurs i høst! Lørdag 7. og søndag 8. september vil du lære deg aktiv flow yoga og rolig yin yoga så du selv kan velge hvilken yogapraksis som passer deg best.

Vi går igjennom:

  • De ulike prinsippene i Yoga, hvordan ulike typer yoga kan hjelpe deg

  • Stående, sittende og liggende yogastillinger: Hvordan gjør man de i praksis og hvordan tilpasse dersom man har skader eller stivhet i kroppen.

  • Pusteteknikker, meditasjon og andre teknikker for stressreduksjon gjennom yoga

Praktisk informasjon

  • Kurset går lørdag 7. september kl. 13-18 og søndag 8. september kl. 13-17.

  • Adresse: Prinsens gate 2, Oslo. Kun 5 minutter gange fra Jernbanetoget.

  • Pris: kr 1.700,- innbetales med Vipps til tlf 934 81 777. Merk innbetalingen med ditt fulle navn + “Yogakurs 7-8.september 2019”

  • Vi serverer te, frukt og snacks i pausen, men ta gjerne med egen mat. Lokalet er 5 min unna Jernbanetorget og det er flere spisesteder i nærheten.

  • Lån av matter og yogautstyr er inkludert.

  • NB: Kun plass til 15 personer, førstemann til mølla!

 

PÅMELDING

Navn *
Navn
Du vil få en bekreftelse på innbetaling via Vipps fra tlf 934 81 777. Når innbetalingen er godkjent er du påmeldt kurset.
 

Om instruktøren
Rebekka Reitan har drevet med yoga i over 15 år og er utdannet meditasjons- og yogainstruktør, godkjent 500RYT fra Yoga Alliance. Hun har over 1000 timer med ulike yogalærerutdannelser innen Ashtanga, Yin Yoga, Yogic Arts, Vinyasa Yoga, Hatha Yoga og Mindful Restorative Yoga samt et etårig instruktørkurs i mindfulness fra Co-Create. Rebekka er også akupunktør med en fireårig utdannelse i tradisjonell kinesisk medisin.

Rebekkas lidenskap innen yoga er å gjøre det tilgjengelig og gøy for alle, uansett fysisk utgangspunkt. Hun har mantraet "yoga for alle" i sine yogatimer, med en avslappet atmosfære og tilpasser yogastillingene etter ulike nivåer og behov. I sine timer fokuserer hun både på styrke og fleksibilitet, i tillegg til avslapning av muskulatur og mindfulnessteknikker for å redusere stress i kroppen.